fbpx

Kohting ehk kliendisuhe

Kliendisuhte ja kohtingu sarnased jooned on tegelikult paljudele teada. Samuti on väga paljudel inimestel kogemusi, kus peale hiilgavat müügipresentatsooni võtab kliendisuhtluse keegi üle ja sellega lõppeb kogu armastus. Seega – kohting läks hiilgavalt, aga edaspidine on täielik jama.

Evelin Org ja Olesija Saue andsid välja raamatu: “Bränd nimega sina”. Selle kallal töötades olen leidnud paljusi kasulikke nõuandeid ja sundinud ennast kirjeldama omaenda brändi. Raamatu lõpupoole on peatükk nimega: “Sotsiaalne müük”. Selle peatüki lugenud, otsustasin autoritega ühe episoodi jagu juttu rääkida.

Inimsuhted on väga peenikese loomuga sidemed, mis ei luba kohe üldse formaalsust, labasust, unarusse jätmist ega piiritut enesekiitmist ilma edaspidiste toimingutega. Samuti teame väga hästi, et ka ärisuhted ei saa olla mitte ettevõtete juriidiliste kehade vahel, vaid ikka inimeste vahel. Minu põhiteema siit podcastis on bränd ja siit joonistub välja selge asjade käik: bränd on midagi, mis peab säilima ka peale esmaesitluse (kuuma kohtingu) toimumist.

Aga kuidas seda kõike täpsemalt teha? Mismoodi tuleb brändiväärtusi hoida hilisemas kliendisuhtes ja kuidas luua brände, mis kõnetavad just sinu sihtgruppi?

Episood tuli päris meeleolukas ja juttu jätkus kauemaks, sest näib, et Evelin ja Olesija on kliendisuhte üle palju mõtisklenud ja arutlenud. Peale seda, kui olete käesoleva episoodi ära kuulanud, siis soovitan läbi töötada raamatu: “Bränd nimega sina”.

Samal teemal