fbpx

RAAMATU AUTORID

Meie esmärk on aidata sul läbi mõelda ja paika panna oma ideaalne persoonibränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. 
MIKS Me kirJUtaSIME RAAMATUT PERSOONIBRÄNDINGUST?

Raamat  Bränd Nimega Sina  on saanud inspiratsiooni paljudest erakordsetest inimestest meie ümber, kellel on hulganisti teadmisi, kogemusi ja mõtteid, mida teistega jagada, ent kes jäävad tihti hätta just sellega, kuidas ja mil viisil seda täpselt teha. Seetõttu ongi selle raamatu rõhuasetus pandud just nimelt sisule.

Pakendit saab alati kiirelt lihvida, ent sisu on see, mis annab ka pikemas plaanis väärtuse ja aitab eristuda. Kui tihti sa mõtled oma persoonibrändi aktiivsele loomisele ja iseenda aktiivsele, strateegiliselt läbimõeldud turundusele? Kui sa teed seda vähem kui kord nädalas, oled leidnud enda jaoks õige raamatu.

Igaühel meist on olemas persoonibränd, kuid väga vähesed tegelevad selle teadliku juhtimise ja turundamisega. Ja need, kes seda teevad, on teistest edukamad. Tugevad persoonibrändiga isikud on enda jaoks lahti mõtestanud oma visiooni, missiooni ja eesmärgid. Nad on teadlikud oma tugevustest ja oskavad isegi oma nõrkused ja veidrused oskuslikult ära kasutada.

Raamat Bränd Nimega Sina kasvas välja samanimelisest töötubade sarjast, mida on läbinud esimese pooleaasta jooksul üle 200 inimese paljudest erinevatest eluvaldkondadest . Praktiliste harjutuste abil on nad oma persoonibrändi lahti mõtestanud, paika pannud selged eesmärgid, loonud konkreetse plaani ja astunud esimesed sammud selle elluviimiseks.

olesija saue
OLESIJA SAUE
Raamatu autor

KONSULTANT, STRATEEG, EXECUTIVE COACH

Olesija on Goal Marketingi (www.goal.ee) strateeg ja koolitaja. Tal on rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraad ja ta on üle kümne aasta tegelenud ettevõtlusega  B2B/B2C valdkonnas. Ta on alustanud oma karjääri rahvusvahelises metallitehases personalijuhina, töötanud müügijuhina ja poole aastaga oli edutatud tegevjuhiks. Olesija on loonud nullist oma metallivahendusfirma, Ta on käivitanud e-poe, mis ühendas 50+ partnerit, müüs üle 5000 kliendile ja aastal 2010 võitnud edukaima sotsiaalmeedia turunduja tiitli. Ta on ka juhtinud rahvusvahelist ajakirja Forbes Eestis, korraldanud konverentse ja käivitanud mitmeid edukaid sisuturunduslike projekte. Olesija on aidanud erinevatel rahvusvahelistel ettevõtetel leida kliente ja koostööpartnereid välisturgudel. Viimase viie aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud väga palju erinevaid eesti ja rahvusvahelisi ettevõtteid, tegelenud tegevjuhtide persoonibrändinguga ning aidanud mitmesajal ettevõttel sotsiaalmeedia abil oma eesmärke saavutada. Tema eriliseks kireks on sotsiaalne müük ehk sotsiaalmeedia võimaluste integreerimine müügiprotsessidesse. Ta usub, et äri toimub inimeste, mitte ettevõtete, vahel ja keskendub oma töös väga palju tegevjuhtide, omanike ja töötajate aktiivsele ja teadlikule rollile sotsiaalmeedia turunduses. Brändide personaliseerimine ehk inimlikumaks muutmine ja persoonide brändimine ehk inimeste eristumise ja väärtuspakkumise atraktiivne pakendamine on ühe medali kaks poolt, mis teda turunduse ja sotsiaalmeedia juures kõige enim paeluvad.

EVELIN ORG
Raamatu autor

Evelini silmad paneb juba viimased viisteist aastat särama müük ja turundus. Ta usub elukestvasse õppesse ja lisaks magistrikraadile juhtimises ja turundusele täiendab ta end pidevalt erinevates valdkondades. 

Tema viimaseks töökohaks oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Umbes aasta tagasi otsustas ta loobuda palgatööst, hüpata pea ees tundmatusse ja hakata ettevõtjaks. Esimese aastaga on ta loonud kaks ettevõtet. Neist üks, Your Brand Up Studio, (www.brandup.ee) aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses. Selle eriline fookus on brändingul, ent ka teistel uutel suundadel turunduses nagu identiteedi-, sisu- ja elamusturundus ning teenusedisain. Lisaks tegi ta samateemalisi koolitusi ja konsultatsioone. Teine ettevõte tegeleb Eestis ainulaadsete Estonishing Stay külaliskorteritega (www.estonishingstay.ee), mis pakuvad ühelt poolt nii luksushotelli mugavust kui teisalt Airbnb filosoofiale kohast kodusust, soojust ja külalislahkust. Kuna ta on leidnud enda jaoks kiire elutempo kõrval heaks tasakaalu hoidmise viisiks jooga, korraldab ta ka “Aeg iseendale” joogaretriite.

evelin_olesja_002 (1)
VAJAD ABI PERSOONIBRÄNDI KUJUNDAMISEGA JA TURUNDAMISEGA?

Terviklik 7 küsimuse süsteem,  mis aitab teadlikult kujundada, atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada sinu persoonibrändi

  • Personaalne konsultatsioon
  • Terviklik strateegia
  • Teostatav tegevusplaan
  • Raamat Bränd Nimega Sina kingituseks
  • Persoonibrändi coachingu võimalus
SOOVID TUGEVdADA OMa ETTEVÕTTE BRÄNDI JA TÕSTA TÖÖTAJATE MOTIVATSIOONI?

Äri tehakse inimeste, mitte ettevõttete vahel.Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel.Tugeva persoonibrändiga töötajad on oma tööandja parimaks kommunikatsiooni- ja müügikanaliks ja seetõttu peaks iga tööandja toetama oma töötajate persoonibrändi kujundamist ja siduma selle oma toote või teenuse brändiga. Mida tugevam persoonibränd on töötajal, seda tugevamaks brändisaadikuks on ta ettevõttele.

  • Aitame luua sinu töötajate tugevad persoonibrändid
  • Seome kokku töötajate isiklikud ja ettevõtte eesmärgid
  • Aitame luua tõhusa brändisaadikute programmi
  • Inspireerime töötajaid tegutsema ja anname kätte vajaliku tööriistad
  • Igale osalejale raaamat Bränd Nimega Sina kingituseks
  • Persoonibrändi Tiimicoachingu võimalused