fbpx
we create
best products.
We’re on a mission to start a conversation with your customers in this fast connected world. Let’s discover, build and grow your digital business
We’ve done lot’s of work,
Let’s Check some from here!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Modern & Clean Design Concept (Demo)
Modern & Clean Design Concept (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Development (Demo)
Business Consulting (Demo)
Business Consulting (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

22 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Industrial Growth Fund (Demo)
Industrial Growth Fund (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

26 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Short Term Loans (Demo)
Short Term Loans (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

26 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Human Resources (Demo)
Human Resources (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

26 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Business Consulting (Demo)
Business Consulting (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

26 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Business marketing (Demo)
Business marketing (Demo)

Lorem ipsum dolor sit amet ipsum

26 november, 2018 in  Marketing (Demo)
Clean & Trendy Layout (Demo)
Clean & Trendy Layout (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Design (Demo)
Branding & Consulting Trendy Style (Demo)
Branding & Consulting Trendy Style (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Design (Demo)
Product Design & Strategic Innovation (Demo)
Product Design & Strategic Innovation (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Design (Demo)
Advertising & Ci Trendy (Demo)
Advertising & Ci Trendy (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Agency (Demo)
Modern & Clean Design Concept (Demo)
Modern & Clean Design Concept (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Marketing (Demo)
Branding & Consulting Trendy Style (Demo)
Branding & Consulting Trendy Style (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Marketing (Demo)
Clean & Trendy Layout (Demo)
Clean & Trendy Layout (Demo)

Easily Enable Gallery Slider

26 jaanuar, 2019 in  Other (Demo)
clients says about us
Faces-400x400px-1_1_30-thegem-person (Demo)
Jeniffer Burns
Creative Heads Inc.

TheGem comes with an extended powerful theme options panel, which allows you to customize just anything in an appearance of your website – with few clicks.

KÕIK! Reaalselt! Ma olen oma elus käinud piisavalt paljudel koolitustel, aga selle koolituse iga minut oli kasulik. Nii palju pisikesi nippe ja trikke, mida kohe hakkasin kasutama. Eriti armas oli, et Evelin ja Olesija olid kõigi meie profiilidega tutvunud. Jättis väga põhjaliku ja professionaalse mulje neist.

ESTER EOMOIS PHOTO (1)
Ester Eomois
EBS
EBSi juhtimise õppejõud, ettevõtja

„Bränd nimega Sina“ on raamat kõigile, kes suhtuvad lugupidavalt endasse ja mõtlevad sellele, kuidas pikas perspektiivis oma mainet ise kujundada. Persoonibränd ja selle loomine on Eestis suhteliselt uus mõiste ja seetõttu on põhjaliku ja praktilise käsiraamatu avaldamine eesti keeles väga vajalik. Raamat on kirjutatud kirega ja on lihtsalt loetav, samas on autorid Evelin ja Olesija teemasse põhjalikult süüvinud ning praktilisust silmas pidanud. Raamatu 14 peatükki on avatud keskse tegelase kaudu, kes kujundab teadlikult oma personaalbrändi ja koostab tegevuskava alates persoonibrändi analüüsist, eesmärkide seadmisest, sihtrühmade analüüsist, väärtuspakkumisest kuni (sotsiaal)meedia kasutamiseni. Raamat aitab lugejal läbi mõelda ja paika panna unikaalse isikliku kuvandi, mida teadlikult edasi arendada ja teistega julgelt jagada. Soovitan! Lugesin ja sain palju praktilist teada, mida kasutada!

timo-porval
Timo Porval
Digiagentuur Lavii
Turundusstrateeg

Jah, brändi mõju on raske mõõta. Jah, see võib tunduda kohati tühine asi, millega tegeleda. Aga kui sa ei tegele sellega teadlikult, siis see tekib ikka. Ja kui sa soovid, et sinu oma eristuks ja oleks ikka selline, nagu sa tahad, siis minu soovitus on lihtne: osta, loe, rakenda ja lõika vilju, sest pole küsimustki, et see raamat, mida käes hoiad, on praktiline ja väärtuslik.

testimonial-team (Demo)
JACK BEAR
Marketing Manager

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

testimonial-team (Demo)
MARCUS FIELDS
Marketing Manager

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

gerdi-anupold
Gerdi Anupõld
MyHome
ettevõtja, MyHome asutaja ja omanik

Kohustuslik lugemine igale ettevõtjale ja müügiinimesele . Edukas müügiinimeses peab olema piisaval hulgal julgust ja edevust, et olla pidevalt pildis ning ennast turundada. Aga tihti napib teadmisi, kuidas seda oskuslikult teha ja seetõttu jäetakse see tahaplaanile või ei tegeleta üldse. Nagu paljud teised turundusest kirjutatud raamatud ei anna „Bränd nimega Sina“ vaid üldisi teadmisi vaid õpetab samm-sammult, kuidas luua tugev isikubränd, mis aitab kasvatada tuntust, suurendada müüki ja kasumit. Eelkõige soovitan seda raamatut igale kolleegile kinnisvaramaaklerile, sest raamatus on maakler Tomi näitel juba raamatuautorite poolt kogu töö ära tehtud. Usun, et paljud tunnevad endas ära Tomi ja saavad raamatust kuhjaga inspiratsiooni, teadmisi ja pealehakkamist.

persoonibränd kristel voltenberg
Kristel Voltenberg
Ettevõtja ja kirglik šampanjakultuuri edendaja

Tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas on aina suurem roll õppimisel läbi tegevuste ehk learning by doing. Selle raamatu DNAks on kindlasti learning by knowing how to do and sharing valuable lessons. Nii et jalgratast ei ole lugejal vaja leiutada, tuleb vaid sadulasse hüpata ja sõitma hakata. Head sõitu kõigile lugejatele!

persoonibränd tagasiside
Kertti Viru
Eesti Juuksurite Ühenduse tegevjuht

Sellist raamatut, mis pakub peale hea lugemise ka hindamatu praktilise kogemuse, olen oodanud juba ammu. Ääretult põhjalik ja professionaalne, samas kergesti loetav ja nauditav. Lugedes tundus lausa, et nüüd on kõik, mis vaja ühes raamatus ära öeldud. Loodan muidugi, et see nii ei ole ja Evelini ning Olesija sulest tuleb veel sarnaseid teoseid. Võtan ka julguse ja väidan, et kõigile, kes vähegi oma tegemistele oma nime alla kirjutavad, on see raamat kohustuslik. Teema on nii eluline, et tegelikult pole vahet, kas soovid suurt tähelepanu või hoopis vaikselt tegutseda, brändist, millel on SINU NIMI ei saa sa üle ega ümber.

Aune Past
Aune Past
Kommunikatsiooniekspert,  autor,  kommunikatsioonibüroo Past ja Partnerid  konsultant. Meedias Eesti suhtekorralduse emaks nimetatud.

Olen persoonibrändiga tegelenud 10 aastat, hoides teema kommunikatsiooni ja suhtekorralduse äärealadel vaikselt tiksumas nagu shetlandi poni uhkes hobusekoplis. Huvitav, tähtsusetu, ei sega kedagi. Lugedes Olesija ja Evelini raamatut, olin esimesest peatükist võlutud. Pekki kui hea. Esimene eestikeelne presoonibrändi raamat on absoluutselt hädavajalik igaühele, kes tahavad äris õnnestuda.

Reet Härmat
Reet Härmat
Jumestuskunstnik, Iluhoolik ja nahahooldusbrändi Öli Organic Skincare kaasasutaja.
Visuaalselt nauditav ja haarav raamat on oma autorite” nägu”. Selge suhtluskeele ning ohtrate näidetega õppematerjal toimib Google Mapsina tänapäeva muutlikus ärimaailmas, identiteeti otsiva või end täiustava ettevõtja käes. Tuleviku ärimaastik on personaalbrändide päralt, lugu loeb ja inimene selle taga. P.S. Sotsiaalmeedia võib Sinu äri sütitada või hävitada – kasutusjuhend “Bränd nimega Sina” on õnnestumisele igati abiks.
kevin
Kevin Rääbis
Proffesionaalne jalgpallur ja KR brändi looja

Mind kõnetas, et raamat “Bränd nimega Sina” ülesehitus on küsimuste-vastuste näidetel. Lihtsalt, arusaadavalt ja suurepäraselt lahti kirjeldatud brändigu ja persoonibrändi olulisus ja kuidas see kõik enda kasuks tööle panna, olgu see sotsiaalmeedias või igapäevaelus. Raamat, mis on nagu puzzle kokkupanek ja sarnaneb väga hästi brändi üles ehitamisel, kus iga tükk on oluline. Kõige kallim maine vara on sinu maine ning brändi, kui ka persoonibrändi ülesehitus on pikk protsess, siis sellest raamatust loetu, aitab kiiremini ja tõhusalt inimesteni jõuda ja oma unistused ellu viia! Lugesin ja sain kuhjaga uusi praktilisi näiteid, mida rakendada.

persoonibränd
Peep Aaviksoo
EBS Executive Education juhataja, Executive Coach, PCC

21.sajandi alguses oli oluline,et  ajakirjaniku telefonimälus oleks su number,siis said esitada oma arvamust ühe või teise sündmuse kohta.Täna saab/tuleb endal luua sündmusi,sõnumeid ja uudiseid ,et neid seejärel sihiteadlikult meedia avarustesse lennutada.Ole nähtav ja huvitav, räägi oma lugu, kuidas SINA saad teiste edule kaasa aidata. Autorid on suure töö meie eest ära teinud, luues lihtsa ja loogilise süsteemi, kuhu oma lugu sisse mõelda. Elluviimine jääb aga ikka igaühe enda hooleks!

karin vinkel
Karin Vinkel
Ettevõtja, kinnisvaraarendaja ja investor

Persoonibränding on tundunud mulle siiani täieti võõra teemana. Raamatut lugedes aga tegin mitmed tähelepanekud. Sain kinnitust alateadlikule aimdusele, et inimesed, kellega suhtled, loovad Sinust endale tervikpildi või kuvandi. Raamat on just Sinule, kui oled suunamuutja, arvamusliider või lihtsalt soovid, et Sinust loodav kuvand vastaks Sinu ootustele. Raamat on täis praktilisi nõuandeid kuidas luua soovitud persoonibränd ja seda on mõnus ning lihtne lugeda. See aitab Sul läbi mõleda, millised on need väärtused ja sõnum, mida tahad enda kohta edastada. Ka siis, kui persoonibränding on Sulle juba tuttav valdkond ja oled aktiivne sotsiaalmeedia kasutaja, tasub see raamat läbi lugeda – kindlasti leiad veel mõtteid ja nippe, mida kasutada oma ideede edastamisel. Edu ise-enda kuvandi loomisel! See tuleb kindlasti väga hea, just selline nagu Sa soovid, tuleb ainult olla aus iseenda ja teiste vastu.

persoonibränd
Silvi Grigorjeva
Ajakirjanik ja Internetiajakirja Femme.ee juht

Oled Sa kunagi mõelnud endast kui brändist? Ei? Siis see suurepärane raamat, mis on kirjutatud kahe omaala praktiku poolt on just Sulle, pakkudes nii inspiratsiooni, motivatsiooni kui ka võimalust ennast analüüsida aga eelkõige harida. Väga mõnus ja koheselt igapäeva ellu rakendatav!

persoonibränd
Annely Särglep
Norra-Eesti kaubanduskoja tegevjuht, Aitan Lapsi SA nõukogu liige

Eneseanalüüsi oskus ning enesekuvandi teadlik kujundamine peaks alguse saama juba lapsepõlvest. Teadmised enese olemuse, välimuse ja võimekuse kujundamisest võimaldavad meil lisaks edukamale karjäärile elada ka õnnelikumat elu. See praktiline käsiraamat võiks peale meie endi jõuda ka meie noorte kätesse, sest „persoonibrändi“ esimene suurem proovilepanek on ju juba teismeiga. Kui peaksin andma endale vaid ühe uue aasta lubaduse, siis ma valiksin just selle – võtta ette raamatus “Bränd nimega Sina” kirjeldatud lihtsa keele ja struktuuriga “100 sammu teekond”.

persoonibränd
Ott Lumi
Meta Advisory
partner
Olesija ja Evelin on kirjutanud raamatu,mida võiks lugeda erinevad sihtrühmad. Ennekõike need, kellele on oluline iseenda kuvand juhtimine.Juhid,poliitikud,nõustajad-kõik, kelle jaoks on oluline, et neid mõistetaks hästi. Üha kiiremas maailmas on iseenda bränding elementaarne vajadus, sest nagu ütlevad klassikud-elu keerleb suurtel kiirustel. Mida automaatsemalt meid adutakse ja mõistetakse,seda suurem on tõenäosus et tegevusi märgatatakse. Raamat on kirjutatud praktiselt ja konkreetselt. To the point. Siit saab mõtteid mõne tunniga. Päeva pole vaja.

 

kadri lainas persoonibrändist
Kadri Lainas
Sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ja juhtiv partner
Tegu on sobiva käsiraamatuga kõigile neile, kes pole varem turunduse ja brändinguga kokku puutunud, kuid sooviksid saada head ning praktilist nõu. Raamatu ülesehitus aitab samm haaval teostada analüüsi, seada eesmärke, leida eeskujusid ja inspireerivaid ideid selle kõige ellu viimiseks. Soovitan seda raamatut kõigile, kes oma isikubrändi loomiseteekonna alguses ja soovivad head kaaslast, kelle toel oma unistus ellu viia.

 

Persoonist saavad kõik suured asjad alguse ja suurte asjade/tegude taga on lihtsad tavalised inimesed.

Persoonibrändingu moodulis kõnetas mind peaaegu kõik, aga peamiselt ikka see, et loon iseenda mainet iga päev, iga oma tegevuse ja lausega. Esindan ennast kogu aeg ja kõike saab parandada, ka seda, kui on toimunud mainekahju. Kõige olulisem oli mõtteviisi muutus sotsiaalmeedia osas, saada lõplikult aru, mis sobib minu brändiga kokku ja mis ei sobi. See muutus on olnud seni püsiv ja usun, et jääbki nii.

Väga ispireerivalt tehtud koolitus. Enda jaoks võtsin kaasa eesmärkide püstitamise ja planeerimise täiustamise.

Sealt oli kaasa võtta kõik, mis võtta annab. Pani mõtlema küsimusele: Kes ma olen? Mida tahan?

See, kuidas teised meid näevad, on tegelikult puhtalt meie enda teha. Iga kord tuleb mõelda miks ja kellele.

jaanika rannula
Jaanika Rannula
UpWise Coaching OÜ
Coach ja superviisor

Teema oli minu jaoks väga huvitav ja kvaliteetseks tegi selle webinari väga aktraktiivne presentatsioon, lihtne ja sorav ülesehitus, positiivne ning avatud õhkkond ja näited elust enesest, mis pani aja nii kiiresti lendama, et kui aeg läbi sai, siis olin pettunud, et miks juba läbi? See näitab minu jaoks koolituse kõrget taset!Väga hea oli ka see, et alguses tehti heaks toimimiseks kokkulepped osalejatega, sellega välditi igasugust taustamüra. Olen ka teie raamatut lugenud ja püüdnud täita, aga see täiendav veebikoolitus toetas hästi enda brändingu täpsemat lahtimõtestamist. Sai palju häid mõtteid, kuidas tänases kriisiolukorras ennast paremini turundada ning mida teha teisiti. Soovitan väga Evelini ja Olesija koolitusi ning raamatut, kui otsite häid mõtteid enda väärtuspakkumise kujundamiseks

irina miller
Irina Miller
Eesti Suursaatkond Tel Avivis

Suur tänu suurepärase virtuaalse seminari eest, mis oli nii inspireeriv! Praegu on parim aeg enda äritegevust anslüüsida ja tulevikuplaane teha! Ja ka harjuda uue elustiili ja keskkonnaga, milles tuleb elu jätkata, kes teab, kui kaua! Selle viirusega maailm muutus radikaalselt ja teie ideed on just õges ajas ja õiges kohas! Jätkake! Olen teie õpilane!

reet
Reet Henn
Fun & Zen Stuudio

See koolitus andis megasuure väärtuse ja võiks isegi öelda, et oli elumuutev. Sain oma raha eest kordades rohkem kui oleksin osanud arvata!

külliki
Külliki Pikk
Tartu Giidide Ühing
Minul sai eile Persoonibrändi akadeemia läbi kuid see rännak tasub kõigil ettevõtjatel ja juhtidel läbitegemist ja -mõtlemist.
Iga teekond algab esimest sammust ja iga ettevõtmine nõuab tegutsemist 🚀
rebecca
Rebecca Liis Armus
Armus Raamatupidamisbüroo

Aitäh Teile! Uskumatult äge on teha midagi koos naistega, kel silm särab, sest iga uus veebinar tõi kaasa järest selgema ettekujutuse, millisena enda personaalbrändi ette kujutame 🥰

74634708_10157519978354098_4391077617428594688_o
Peep Vain
koolitaja ja ettevõtja, teadliku arengu, aktiivse ning kliendikeskse müügi ja inimese- ning tulemustekeskse juhtimise koolituste teerajaja Eestis.

Olesija Saue ja Evelin Org on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-samuline teekond enda eri aspektide paremat tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel.  Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbi tegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel.

persoonibränd
Ingrid Veidenberg
Nädalalõpulehe LP ja Kroonika peatoimetaja

Elus on kõige raskem astuda ette. Astuda samm ühtlasest rivist välja ja öelda: mina võtan vastutuse, mina teen. Et midagi saavutada, on oluline olla julge. Tegemisjulgusega kaasnevad aga sageli momendid, mis panevad proovile inimese tugevuse. Kui sinu isikust saab bränd, pead arvestama, et sa ei pruugi kõigile meeldida: sinu kohta võib arvamust avaldada ja kriitikat teha. Sul on edaspidises elus vähem võimalusi eksida. Samas on sul võimalus olla eeskujuks, kuidas keerulisi hetki ületada ja neist võitjana välja tulla. See süvendab persoonibrändi rohkemgi kui lakkamatu kadestama panev edu. Ainult julguse ja tugevusega on aga vähe peale hakata, kui puudub oskus midagi hästi teha. Tuleb olla oma ala parim! Kui juba teed midagi väga hästi ja tahad rohkem pärituult tiibadesse, aitavad sind need nutikad näpunäited, mis on kirjas selles raamatus. Mina pole kunagi teadlikult oma persoonibrändi arendanud, ent lugesin suure huviga, mida olen seni õigesti teinud. Sain teada ka seda, mida peaksin veel tegema, et Ingridi bränd püsiks jätkuvalt tugevana.