Olesija ja Evelin on koolitajatena äärmiselt inspireerivad. Nende puhas ja sütitav energia naelutab kuulama ning motiveerib kaasa töötama. Persoonibrändi teemat annavad nad suurepäraselt edasi, sest nad on südame ja hingega kohal.Neil on justkui võluvõime inspireerida inimesi elama nende enda parimat elu, luua endast parimat versiooni. Olen äärmiselt tänulik, et sütitasite „Õpetaja – hariduse kõneisik“ IV lennu osalejaid! Aitäh!
Jaanika Aasa, SA Innove
PAKKUME ERINEVaiD PERsoONIBRäNDI FirMASISESEID KOOLITUSI JA WORKSHOP'E
Terviklik 7 küsimuse süsteem, mis aitab teadlikult kujundada, atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada sinu persoonibrändi
Personaalne konsultatsioon(2 t)
Terviklik strateegia
Teostatav tegevusplaan
Raamat Bränd Nimega Sina kingituseks
Persoonibrändi veebiakadeemia
Persoonibrändi coaching (2 t)
Hind 1599€ + km
Aitame luua sinu töötajatest tugevad brändisaadikud
Seome kokku töötajate isiklikud ja ettevõtte eesmärgid
Inspireerime töötajaid tegutsema ja anname kätte vajaliku tööriistad
Igale osalejale raamat Bränd Nimega Sina kingituseks
Persoonibrändi veebiakadeemia
Hind 999€ + km (pool päeva, väljaspool Tallinna 1290 + km)
(0.5 päeva, osalejate arv kuni 20 in)
Hind 1999€ + km
(1 päev , osalejate arv kuni 20 in)
Hind 2999€ + km (2 päeva, osalejate arv kuni 20 in)
Hetkeolukorra audit
Eesmärkide ja mõõdikute defineerimine
Raamistik, strateegia, tegevusplaan
Brändi saadikute programmi lanseerimine koos inspiratsioonikoolitusega (2 t)
Töötajate virtuaalsete visiitkaartide korrastamine
Persoonibrändi töötoad ja grupicoaching 4-6 kuu jooksul
Hind: 699 € +km/ osaleja
Olesija Saue ja Evelin Org on kokku pannud väärt varalaeka. Samm-sammuline teekond enda eri aspektide parema tundma õppimise suunas aitab lugejal tulevikus paremini olla tema ise. See aitab ka õigete eesmärkide valikul ning nende saavutamisel. Raamatu suurim väärtus peitub sajas praktilises ülesandes, mille ise mõttega läbitegemine aitab kindlasti igaüht tema persoonibrändi loomisel ja arendamisel.
Peep Vain, ettevõtja ja koolitaja
Olesija ja Evelin aitasid SEB Panga saadikute programmis osalevatel töötajatel mõista, miks tuleks enda persoonibrändiga tööd teha ning milliseid nippe selleks kasutada. Samas olid nad kogu protsessi vältel toetavad ning julgustavad ja andsid töötajatele mõtteid ja indu, et teemaga päriselt tegelema hakata. Rõõm oli näha, kui pühendunud olid nii Olesija ja Evelin kui ka meie saadikud, kes järjest julgemaks muutusid. Mul on hea meel, et persoonibrändi arendamine on järjest populaarsust kogumas ning ka nii-öelda tavainimestele kättesaadav, sest nagu meie koolitajad on öelnud, siis kui ise enda brändi ei kujunda, kujundavad seda Sinu kohta teised.
Kindlasti soovitan ka teistel organisatsioonidel oma töötajate (persooni)brändi teadlikkuse tõstmisesse panustada, sest see loob väärtust nii ettevõttele kui on ka suurepärane arenemisvõimalus töötajatele.
Kaisa Pelt, SEB Eesti Värbamispartner
Me veedame tööl märkimisväärse osa oma elust. Uuringud näitavad, et see on isegi 50–70% oma ärkveloleku ajast või siis kokku arvutatuna keskmiselt 90 000 tundi. Seda on väga palju, ent kahjuks paljud töötajad teevad tööd, mis neile tegelikult üldse ei meeldi ja millega nad pole üldse rahul. See töötab igapäevaselt vastu nii töötajale kui ka tööandjale, sest kirg suurendab meie fookust ja paneb asjad liikuma. Rahvusvaheline uuringufirma Gallup toob oma “World Poll” uuringus välja, et lausa 85% töötajatest vihkavad oma igapäevast tööd. Teadlik persoonibrändi loomine aitab leida vastuseid küsimustele, kes ma olen, mida ma teha tahan ja miks ma oma tööd teed. Aidates töötajatel leida vastuseid nendele küsimustele, suureneb töötaja motivatsioon ja tahe panustada ettevõtte edusse.
“7 küsimuse” süsteem, mis aitab teadlikult kujundada ja arendada sinu persoonibrändi. 7 küsimuse süsteem toetub raamatu Bränd Nimega Sina 100 praktilisele sammule, mis aitavad lahti mõtestada oma persoonibränd tervikuna.
.
Persoonibränding nagu ka muidu bränding on eesmärgipärane ja läbimõeldud tegutsemine. See ei hõlma mitte ainult suhtlust ja kommunikatsiooni väljaspoole, vaid ka ettevõtte sees. Persoonibrändi identiteedi arendamisega tuleb tegeleda süstemaatiliselt. Enne alustamist on aga oluline mõista, mida su persoonibränd endast kujutama peaks ja mida mitte. Kõige olulisem on aga teada, mida sa täpselt soovid oma persoonibrändiga saavutada.
Persoonibrändi loomine ongi eelkõige iseenda parima võimaliku versiooni loomine. See on pidev eneseareng, mis algab iseenda mõistmisest. Eduka persoonibrändi loomine eeldab, et sa saad aru, mida sa tegelikult tahad teha, kes sa tegelikult tahad olla, millest sa päriselt unistad ja kuhu sa tahad välja jõuda. Ainult siis, kui oled tugeva vundamendi loonud, saame rääkida võrrandi teisest olulisest osast – pakendamisest ja turundamisest. Aitame koolitusel osalejatele sõna otseses mõttes LEIDA ISEENNAST, anname tööriistad, ent raputame tugevalt ka nende mugavustsooni. Nagu ka selle raamatu esikaas näitab – tuleb astuda lavale, olla julgelt sina ise, rõhutada oma erilisust ja tulla oma mugavustsoonist välja.
OSALEJATE TAGASISIDE
KÕIK! Reaalselt! Ma olen oma elus käinud piisavalt paljudel koolitustel, aga selle koolituse iga minut oli kasulik. Nii palju pisikesi nippe ja trikke, mida kohe hakkasin kasutama. Eriti armas oli, et Evelin ja Olesija olid kõigi meie profiilidega tutvunud. Jättis väga põhjaliku ja professionaalse mulje neist.
Persoonist saavad kõik suured asjad alguse ja suurte asjade/tegude taga on lihtsad tavalised inimesed.
Persoonibrändingu moodulis kõnetas mind peaaegu kõik, aga peamiselt ikka see, et loon iseenda mainet iga päev, iga oma tegevuse ja lausega. Esindan ennast kogu aeg ja kõike saab parandada, ka seda, kui on toimunud mainekahju. Kõige olulisem oli mõtteviisi muutus sotsiaalmeedia osas, saada lõplikult aru, mis sobib minu brändiga kokku ja mis ei sobi. See muutus on olnud seni püsiv ja usun, et jääbki nii.
Väga ispireerivalt tehtud koolitus. Enda jaoks võtsin kaasa eesmärkide püstitamise ja planeerimise täiustamise.
Sealt oli kaasa võtta kõik, mis võtta annab. Pani mõtlema küsimusele: Kes ma olen? Mida tahan?
See, kuidas teised meid näevad, on tegelikult puhtalt meie enda teha. Iga kord tuleb mõelda miks ja kellele.